Nahlédněte na konferenci

Mohlo by vás zajímat

Termíny FLEMA 2016

Termíny soutěže i konference FLEMA 2016 jsou již vypsány. Přihlášky do soutěže bude možné podávat od 1. června do 13 ...

Proč se zúčastnit konference?

Konferenci beru jako inspiraci - načerpat nové poznatky, potkat se se známými lidmi i příležitost k navázání nových kontaktů.

Konferenci navštěvuji každý rok, což je důkaz o její úspěšnosti. Stále se vyvíjí, je tu velké spektrum aktuálních témat, průřez všemi mediatipy, je inspirativní.

Zdeněk Hašekmarketingový konzultant

Konference přináší nová témate, anebo umožňuje o tématech, která jsou nám notoricky známá vést užitečné živé diskuze. Konferenci bych určitě doporučila jak svým kolegům, ale hlavně lidem z marketingu. Běžte se na konferenci alespoň jednou podívat, ať vidíte svoji tématiku zase z trochu jiného pohledu.

Nejvíce jsem ocenil inspirativní blok z Cannes. Nejen jako přehlídku mediální kreativity, ale i tipy a inspiraci pro moji práci. Velmi dobře byla moderovaná TV debata, která mi přinesla užitečné informace o cenové situaci největších TV stanic. Nám zadavatelům to umožňuje už nyní v předstihu plánovat rozpočty na příští rok.

Partneři