Poslání soutěže

  • FLEMA OCEŇUJE nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Je to první soutěž, která zároveň oceňuje přihlašovatel i zadavatele.
  • FLEMA INSPIRUJE odborníky z agentur, médií i stran zadavatelů ke kreativním, inovativním a netradičním řešením komunikačních strategií jejich značek.
  • FLEMA PŘITAHUJE ty, kteří se nezajímají jen o výše slev a bonusů, ale uvědomují si, že kvalita mediálních řešení nabývá čím dál většího významu pro úspěšnost komunikace značek

Komu je soutěž určena?

  • Všem, kdo se podílí na tvorbě, plánování a realizaci reklamních kampaní.
  • Přestože tradičně soutěží zejména mediální agentury, tak se každým rokem zvyšuje zájem ze strany digitálních a komunikačních agentur, médií i samotných zadavatelů.
  • Agentury mohou ukázat svou schopnost vytvářet a realizovat komunikační strategie, která jdou mimo hranice běžných postupů a přinášejí prokazatelnou výhodu pro jejich klienty.
  • Média mohou demonstrovat schopnosti svého mediatypu nabídnout neotřelá řešení, která přinášejí inzerentům kvalitnější oslovení potenciálních zákazníků.
  • Zadavatelé v soutěži nenacházejí jen inspiraci pro svou práci, ale prostor k prezentaci svých kampaní. FLEMA je oceňuje za realizaci odvážných a inovativních řešení.

Podmínky soutěže

  • Přihlášeny mohou být kampaně, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. 1. 2015 do 30. 6. 2016.
  • Přihlásit kampaň do soutěže může kdokoli, kdo se na vzniku kampaně podílel (mediální agentura, reklamní agentura, zadavatel reklamy, médium…). Plné znění pravidel soutěže najdete v soutěžním řádu.

Termíny FLEMA Media Awards 2016

Otevření registrací

1. 6. 2016

Uzávěrka přihlášek

15. 7. 2016

Vyhlášení shortlistu

16. 9. 2016

Vyhlášení soutěže

20. 10. 2016


Jaký byl galavečer 2015?


Mohlo by vás zajímat

Termíny FLEMA 2016

Termíny soutěže i konference FLEMA 2016 jsou již vypsány. Přihlášky do soutěže bude možné podávat od 1. června do 13. července, konference proběhne v pátek 16. září a galavečer ...

Jubilejní 10. ročník soutěže zná vítěze!

Vítězové 10. ročníku soutěže FLEMA Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, byli slavnostně vyhlášeni. Zároveň by ...

Short-list jubilejního ročníku FLEMA odhalen!

Konference FLEMA je tradičně místem, kde odhalujeme shortlist soutěže FLEMA Media Awards. Tak tomu bylo i na závěr té  letošní, která 18. září 2015 odtajnila 13 kampaní, které ...

18. 9. odtajníme short-list soutěže

31. srpna 2015 bylo ukončeno první kolo hodnocení kampaní přihlášených do letošního jubilejního 10. ročníku soutěže FLEMA Media Awards. 42 kampaní ohodnotilo celkme 102 porotců ...

Video na FB vs YT – souboj dvou gigantů

Kolik stojí divák na Facebooku a kolik na YouTube? Jak vlastně správně pracovat s videi na těchto sociálních sítích a jaký boj spolu tito dva giganti svádí, představí Peter Miž ...

O kontroverzní témata letos nebude nouze!

Televizní panel opět nahlédne pod pokličku televizních stanic – účast potvrdili Jan Vlček (TV Nova) a Vladimír Pořízek (FTV Prima). Jsou prémiové pozice opravdu prémiové? ...

Řekli o FLEMA

Poučte se z výtečných příkladů i špatných provedení, poznejte vaši TG a vžijte se do ní! FLEMA Media Awards vám pak vydá vysvědčení!

Nepište do přihlášek, že bylo málo peněz, a že jste úžasní tím, že jste přeci jen něco vymysleli. To už dnes není nic výjimečného. Spíš otravuje slyšet to stále dokola, znovu a znovu. Dobré krátké video je klíčové - dost rozhoduje o tom, jak bude práce vnímaná.

Georg HodekCEO, isifa

Nebojte se odvážnějších řešení a propojování médií. Differentiate od die!

Zdeněk Hašekmarketingový konzultant

Přál bych si, aby se naplnila vize FLEMEDIA a na soutěži se každý rok objevilo to nejlepší. Měl jsem radost, že se v minulém ročníku objevily práce samotných zadavatelů nebo MMS a RRM - hned bylo v kategorii rádia veseleji. Letos doufám, že se přidají další klienti a značky včetně televizí a kin, ať je na co se těšit.

Pokud chcete mít aktuální přehled o kampaních na českém a slovenském trhu, FLEMA je ideální způsob, jak být "v obraze" a zároveň čerpat inspiraci a nové trendy v oblasti mediálního plánování - ať už prostřednictvím konference, nebo soutěže samotné.

Šárka PěnkavováProjekt manažer, FLEMEDIA

FLEMA posouvá myšlení k tvořivějšímu a kreativnějšímu, a je tedy asi jedno, zda to je u zadavatele nebo agentury.

Martina ŘíhováCEO, Starcom MediaVest Group

Publikace FLEMA 2015
přehled vítězných kampaní loňského ročníku


Chcete se seznámit s vítězi FLEMA 2015? Všechny přihlášené kampaně, včetně vítězů a nominací na short-list
naleznete v ARCHIVU FLEMA. Prohlédněte si celé znění přihlášek včetně doprovodných videí a dalších materiálů.


Partneři